Vaš partner za savršene događaje
Organizacija konferencija
Tražite savršen prostor za organizaciju konferencije u Zagrebu?
Empire Events nudi profesionalan ambijent, vrhunsku tehničku opremu i tim koji brine o svakom detalju. Od prvog sastanka do posljednjeg gosta – mi smo vaš pouzdan partner za poslovne događaje koji ostavljaju dojam.
- u srcu Zagreba
- do 50 sudionika
- tehnička podrška uključena
Inspirativan prostor. Tehnička preciznost. Besprijekorna organizacija.
Isplanirajte svoju konferenciju s nama – bez stresa i bez improvizacije.
Radno vrijeme
Pon – Pet: 08:00h – 15:00h
Sub: 12:00h – 22:00h
Ned: zatvoreno
Sve što trebate za uspješnu konferenciju
Organizacija konferencija po mjeri
Naš prostor je dizajniran za fleksibilnost – kako biste vi mogli biti fokusirani na sadržaj. Bilo da organizirate radionicu, panel raspravu ili predstavljanje proizvoda, sve je prilagodljivo:
-
Kapacitet do 50 osoba
-
Postavke sjedenja: kazališna, konferencijska, učionička
-
Moderni interijer s prirodnim svjetlom i zvučnom izolacijom
-
Privatni ulaz, Wi-Fi, klimatizacija i parking


Najam prostora za prezentacije
Pravi dojam počinje s pravim prostorom. Naš studio je idealan za poslovne prezentacije, pitch evente i lansiranje proizvoda.
- Projektor visoke rezolucije i veliki ekran
- Profesionalno ozvučenje i mikrofon
- Tehnička podrška od početka do kraja
Prezentirajte bez brige – mi smo tu da osiguramo da sve teče glatko.
Organizirajte sastanak u stilu
Najam prostora za sastanke
Trebate mirno i profesionalno okruženje za poslovni sastanak ili privatnu konzultaciju? Nudimo udoban prostor za manje timove i 1-na-1 razgovore.
- Intimna soba za do 10 osoba
- Brzi Wi-Fi za online pozive
- Flipchart, ploča i sav potreban materijal
Idealno za strateške razgovore, coaching ili brainstormanje bez distrakcija.

Zašto odabrati Empire Events za organizaciju konferencija?

1. Stručnost i iskustvo
Više od 10 godina iskustva u organizaciji poslovnih evenata. Razumijemo što čini konferenciju uspješnom – i znamo kako to isporučiti.
2. Tehnička izvrsnost
Koristimo najmoderniju opremu za prezentacije, ozvučenje i online prijenose. Sve radi, jednostavno i pouzdano.
3. Personalizacija usluge
Od rasporeda i cateringa do dekoracija – sve se prilagođava vašim željama i ciljevima.

Koraci za besprijekornu organizaciju konferencije
Početni sastanak i konzultacija
Zajedno definiramo ciljeve, broj sudionika, tehničke potrebe i dinamiku događanja.
Planiranje i priprema
Kreiramo plan izvedbe – uključujući raspored, opremu, osoblje i dodatne usluge.
Dan konferencije
Naš tim je na licu mjesta – tiha podrška koja omogućava vama i gostima da se fokusirate na sadržaj.
Iskustva naših klijenata
Često postavljena pitanja o prostoru za evente u Zagrebu
1. Koji je kapacitet vašeg prostora za konferencije?
Do 50 sudionika, uz fleksibilne postavke sjedenja
2. Nudite li opcije cateringa?
Da. Od klasičnih poslovnih snackova do full servisa s toplim jelima i pićem – prema vašim željama.
3. Može li se prostor koristiti za manje sastanke?
Naravno. Imamo posebne sobe za manje timove, konzultacije i individualne razgovore.
4. Je li dostupna tehnička podrška tijekom događaja?
Da. Naš tehnički tim je prisutan tijekom cijelog trajanja događaja.
5. Kako mogu rezervirati prostor?
Dovoljno je ispuniti formu ili nas nazvati – odgovaramo brzo i precizno.
Kontaktirajte nas za ponudu
Planirate konferenciju, sastanak ili prezentaciju? Javite nam se i pomoći ćemo vam osmisliti događaj koji ostavlja dojam.
Broj telefona
Adresa
Folnegovićeva 10, Zagreb, Croatia 10000